REKLAMA
Znaleziono 114 wyników
Miks marek fashion poznańskiego centrum Stary Browar wzmocniły ostatnie premieryartykuł
Pokaż artykuł
Miks marek fashion poznańskiego centrum Stary Browar wzmocniły ostatnie premiery
Miks marek fashion poznańskiego centrum Stary Browar wzmocniły ostatnie premiery. W Pasażu otwarto efektowny butik La Mania i pierwszy w regionie sklep z męską odzieżą Boggi Milano.
Globalna marka odzieżowa UNIQLO otworzy w Warszawie swój pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Globalna marka odzieżowa UNIQLO otworzy w Warszawie swój pierwszy sklep w Polsce
Otwarcie jej pierwszego w Polsce pop-up store odbędzie się 27 października w Warszawie. Sklep zlokalizowany będzie w kompleksie handlowym Domy Towarowe Wars Sawa Junior, przy ulicy Marszałkowskiej, w samym centrum miasta.
[Warszawa] Salon optyczny w Royal Wilanówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Salon optyczny w Royal Wilanów
Do grona najemców Royal Wilanów należącego do portfolio Grupy Capital Park dołączyła kolejna marka....
[Wrocław] Pięciu nowych najemców w galerii Magnolia Parkartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Pięciu nowych najemców w galerii Magnolia Park
Design Optyk, Freddy, Tea&Tea, Trendy Opticians i Jean Louis David to nowi najemcy wrocławs...
Drugi w Polsce salon Tesli powstał w galerii handlowej Libero Katowiceartykuł
Pokaż artykuł
Drugi w Polsce salon Tesli powstał w galerii handlowej Libero Katowice
Drugi w Polsce salon Tesli powstał w ramach Libero Katowice. To nowoczesna i wyjątkowa koncepcja odchodząca od ram typowego, wielkopowierzchniowego salonu samochodowego. Światowa marka i lider w dziedzinie elektromobilności znacząco wzbogaca portfolio Libero i umacnia innowacyjny charakter galerii.
Znane marki doceniają potencjał Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
Znane marki doceniają potencjał Galerii Północnej
Galeria Północna zamyka sezon letni z serią przedłużonych umów, które objęły ponad 3,1 tys. mkw. powierzchni najmu, a także z nowymi otwarciami, które wzmacniają segmenty m.in. dla dzieci i spożywczy.
Globalna marka odzieżowa UNIQLO wchodzi do Polski. Pierwszy sklep otworzy w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Globalna marka odzieżowa UNIQLO wchodzi do Polski. Pierwszy sklep otworzy w Warszawie
Kolejna wielka, światowa marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Tym razem jest to japońska marka odzieżowa UNIQLO, zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku. Fani marki do tej pory mogli zapoznać się z produktami LifeWear za pośrednictwem europejskiego sklepu internetowego UNIQLO.
[Olsztyn] Galeria Warmińska ujawnia najemców części restauracyjnejartykuł
Pokaż artykuł
[Olsztyn] Galeria Warmińska ujawnia najemców części restauracyjnej
Najnowocześniejszy obiekt Warmii i Mazur powiększa grono najemców o kolejne marki. Libra Project, sp...
[Olsztyn] Marki premium w Galerii Warmińskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Olsztyn] Marki premium w Galerii Warmińskiej
Są połączeniem elegancji, luksusu oraz ekstrawagancji. Brandy prosto z europejskiej stolicy mody dos...
[Olsztyn] Vistula i Wólczanka w Galerii Warmińskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Olsztyn] Vistula i Wólczanka w Galerii Warmińskiej
Libra Project, spółka odpowiedzialna za komercjalizację olsztyńskiego obiektu, podpisała umowę z dwo...
[Warszawa] Butik mody dla małych gentlemanów wprowadzi się do Galerii Północnej w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Butik mody dla małych gentlemanów wprowadzi się do Galerii Północnej w Warszawie
Galeria Północna rozszerza ofertę odzieżową skierowaną do najmłodszych klientów. 4 sierpnia do najem...
Warsztaty z robotami zamiast dzwonków. We wrześniu rusza szkoła SPECTO na Maślicach [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Warsztaty z robotami zamiast dzwonków. We wrześniu rusza szkoła SPECTO na Maślicach [FILM + ZDJĘCIA]
Nowa, Publiczna Szkoła Podstawowa SPECTO przy ul. Lubelskiej we Wrocławiu od września przyjmie pierwszą setkę pierwszoklasistów. Ma dla nich nie tylko nowoczesny, ekologiczny budynek, ale także unikatowy pomysł na atrakcyjną realizację podstawy programowej.
Centrum handlowe Forum Gliwice z nowymi sklepamiartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowe Forum Gliwice z nowymi sklepami
W Forum Gliwice zadebiutowały nowe brandy, a część najemców zwiększyło powierzchnię swoich dotychczasowych sklepów. Jesienią to gliwickie centrum handlowe czekają kolejne zmiany.
Globalna firma Hilti inwestuje we Wrocławiu. Otworzyła centrum serwisowe narzędzi Tool Service Center artykuł
Pokaż artykuł
Globalna firma Hilti inwestuje we Wrocławiu. Otworzyła centrum serwisowe narzędzi Tool Service Center
Kolejna znana, globalna firma stawia na stolicę Dolnego Śląska. Tym razem jest to znana na całym świecie marka Hilti. Ta firma z Lichtensteinu otworzyła we Wrocławiu swoje najnowocześniejsze centrum serwisowe narzędzi Tool Service Center, które jest jednym z 46 tego typu obiektów Grupy Hilti na świecie i jednym z największych.
Auchan otwiera w Warszawie pierwszy bezobsługowy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Auchan otwiera w Warszawie pierwszy bezobsługowy sklep w Polsce
Sieć Auchan Polska uruchomiła w Warszawie pierwszy w pełni autonomiczny sklep innowacyjnego konceptu Auchan GO. Nowy, bezobsługowy sklep czynny 24 godziny przez 7 dni w tygodniu, umożliwia klientom robienie zakupów w sposób wyjątkowo szybki i komfortowy.
[Warszawa] Więcej usług dla klientów Royal Wilanówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Więcej usług dla klientów Royal Wilanów
Royal Wilanów zaoferuje jeszcze więcej usług dla pracowników budynku oraz okolicznych mieszkańców. W...
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsce
Kolejna wielka, światowa marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Tym razem jest to japońska marka odzieżowa UNIQLO, zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Centrum handlowe Westfield Arkadia z nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowe Westfield Arkadia z nowymi najemcami
Westfield Arkadia nie zwalnia tempa i tuż przed Świętami zaskakuje klientów nowościami i jeszcze szerszą ofertą. Klienci mogą odwiedzić m.in. nową odsłonę perfumerii Douglas wraz ze strefą SPA, kupić obuwie i dodatki, które powstają w duchu slow w pracowni Balagan oraz zainspirować się świątecznymi dekoracjami do domu z Miloo Home.
Strefa Health & Beauty w Fabryce Norblina w Warszawie wita nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Strefa Health & Beauty w Fabryce Norblina w Warszawie wita nowych najemców
Klinika ginekologiczno-położnicza Dębski Clinic, kosmetyczny Instytut Dr Ireny Eris, salon fryzjerski Magia Blondu oraz Barber Garage – to nowi najemcy Fabryki Norblina, którzy łącznie zajmą ponad 700 mkw. powierzchni w dedykowanej strefie na poziomie +1 w budynku Plater. Wkrótce nowe koncepty dołączą do już otwartych – Kliniki Stomatologicznej Medicover i Salonu Optycznego Medicover i tym samym uzupełnią ofertę kompleksu o usługi sektora health & beauty.
REKLAMA